Main Menu

Hoe tevreden zijn Makelaarsland klanten in 2011?

Als klantgerichte organisatie vinden wij het belangrijk te weten hoe onze klanten de dienstverlening van Makelaarsland ervaren. Daarom wordt er elke twee maanden onderzoek gedaan naar de tevredenheid onder onze klanten. In 2011 hebben wij mooie cijfers behaald en hier zijn wij trots op!

Verkopers
Nieuwe verkopers van Makelaarsland geven aan zeer tevreden te zijn over de beginfase van het verkoopproces met Makelaarsland. Verkopers die hun woning via ons hebben verkocht geven aan dat zij het zelf verzorgen van bezichtigingen als zeer positief ervaren (rapportcijfer 8,2). Onze makelaars krijgen gemiddeld een 7,6 als rapportcijfer.

 

Kopers
Van de kopers die een woning bij Makelaarsland hebben aangekocht geeft 79% aan liever buiten werktijden te bezichtigen. Dit sluit mooi aan op het concept van Makelaarsland, waarbij de verkoper zelf ook liever buiten werktijden een geïnteresseerde rondleid en flexibel is bij inplannen van een bezichtiging. Kopers geven tevens massaal aan het zeer prettig te vinden om rondgeleid te worden door de verkoper van de woning in plaats van door een makelaar.

Ook in 2012 zullen wij de klantbeleving blijven meten. Wij streven hierbij altijd naar een hogere klanttevredenheid.

Geschreven door

Beoordeel dit artikel

Comments are closed.