Antwoorden op veelgestelde vragen

Woningopname: welke documenten moet ik klaarleggen?

Voor een woningopname zijn een aantal documenten van belang. De Makelaarsland Agent zal hiernaar vragen:

Documenten bij een woonhuis:

  • Origineel identiteitsbewijs (+ kopie).
  • Origineel identiteitsbewijs (+ kopie) van medeverkoper indien van toepassing
  • Bouwtekening/plattegrond van de woning of oude brochure (indien in uw bezit).

Documenten bij een appartement:

  • Origineel identiteitsbewijs (+ kopie).
  • Origineel identiteitsbewijs (+ kopie) van medeverkoper indien van toepassing
  • Bouwtekening/plattegrond van de woning of oude brochure (indien in bezit).
  • Bedrag van de maandelijkse servicekosten.
  • Documenten VvE vergadering/financieel verslag (ter inzage).

‘Ja, ik wil deze video kijken!’, denkt je natuurlijk. Klik dan op de knop Akkoord.

Hiermee plaats je automatisch de cookies van het niveau ‘Compleet’, waardoor onze site optimaal werkt. Meer info over onze cookies: privacyverklaring. Hier kun je je keuze achteraf ook altijd aanpassen.