Makelaarsland klachtenprocedure

Ben je tevreden? Vertel het aan iedereen. Heb je een klacht? Vertel het aan ons. We willen dat graag weten, zodat we er alles aan kunnen doen om je klacht naar tevredenheid af te handelen. Daarnaast kunnen we op deze manier onze dienstverlening nog verder verbeteren.

Hoe en waar kun je je klacht indienen?

Je kunt je klacht telefonisch en schriftelijk indienen. Heb je je klacht telefonisch aangemeld? Dan zullen we vaak vragen of je deze ook nog schriftelijk wil aanmelden. Omschrijf duidelijk wat je klacht is en wat je verwacht van Makelaarsland. Vergeet niet je eigen gegevens te vermelden zoals je naam, adresgegevens, e-mailadres en telefoonnummer.

Je e-mail kun je sturen naar:

info@makelaarsland.nl
o.v.v. ‘Klacht’

En je brief naar:

Makelaarsland B.V.
Keesomstraat 16B
1821 BS Alkmaar
o.v.v. ‘Klacht’

Wat doen wij met jouw klacht?

De klachtverantwoordelijke neemt jouw klacht in behandeling en voert deze in in ons klachtenregistratiesysteem. Binnen 3 werkdagen ontvang je een schriftelijke ontvangstbevestiging. Hierin staat binnen welke termijn je naar alle waarschijnlijkheid een antwoord kunt verwachten.

De klachtverantwoordelijke reageert binnen de genoemde termijn. Hopelijk leidt dit direct tot een onderlinge oplossing. Het kan ook gebeuren dat de klachtverantwoordelijke meer tijd nodig heeft om jouw klacht te onderzoeken. Ook dit laat hij/zij je dan tijdig weten en daarbij binnen welke termijn je een reactie kan verwachten.

Voor informatie over de behandeling van een klacht of een geschil met Makelaarsland kun je terecht op 088 200 2000, elke werkdag bereikbaar tussen 8.00 uur en 17.30 of per mail via info@makelaarsland.nl.

Nog niet tevreden?

Heb je alles geprobeerd maar ben je nog niet tevreden over de afhandeling van je klacht door de klachtverantwoordelijke van Makelaarsland? Dan kun je je klacht doorsturen naar de consumentenvoorlichting van de NVM.