Antwoorden op veelgestelde vragen

Wat te doen als één van de (ver)kopers niet digitaal kan ondertekenen?

Dan kan er helaas niet digitaal ondertekend worden. Alle partijen moeten digitaal kunnen ondertekenen om dit proces succesvol te laten verkopen. De redenen waarom iemand niet digitaal kan ondertekenen kunnen zijn:

  1. Deze persoon is niet aangesloten bij een bank die digitaal ondertekenen ondersteunt. Bekijk de veelgestelde vragen van iDIN om te zien welke banken wél een samenwerkingsverband hebben.
  2. Deze persoon heeft geen Nederlands rekeningnummer.
  3. Deze persoon heeft geen ‘eigen’ e-mailadres.

Mocht digitaal ondertekenen niet lukken, dan stelt Makelaarsland een ander type document op dat thuis uitgeprint en ondertekend kan worden. 

Let op! Je kunt de ‘digitaal ondertekenen’ versie dus niet printen en ondertekenen. 

Lees hier meer over hoe digitaal ondertekenen in zijn werk gaat.

‘Ja, ik wil deze video kijken!’, denkt je natuurlijk. Klik dan op de knop Akkoord.

Hiermee plaats je automatisch de cookies van het niveau ‘Compleet’, waardoor onze site optimaal werkt. Meer info over onze cookies: privacyverklaring. Hier kun je je keuze achteraf ook altijd aanpassen.