Antwoorden op veelgestelde vragen

Wat te doen als één van de (ver)kopers niet digitaal kan ondertekenen?

Dan kan er helemaal niet digitaal ondertekend worden. Alle partijen moeten digitaal kunnen ondertekenen om dit proces succesvol te laten verkopen. De redenen waarom iemand niet digitaal kan ondertekenen kunnen zijn:

  1. Deze persoon is niet aangesloten bij een bank die digitaal ondertekenen ondersteunt. Bekijk bij de veelgestelde vragen van iDIN om te zien welke banken wél een samenwerkingsverband hebben.
  2. Deze persoon heeft geen Nederland rekeningnummer.
  3. Deze persoon heeft geen ‘eigen’ e-mailadres.

Mocht dit het geval zijn dan zorgt Makelaarsland er voor dat er op de traditionele papieren manier ondertekent gaat worden.

Lees hier meer over hoe digitaal ondertekenen in zijn werk gaat.

‘Ja, ik wil deze video kijken!’, denkt je natuurlijk. Klik dan op de knop Akkoord.

Hiermee plaats je automatisch de cookies van het niveau ‘Compleet’, waardoor onze site optimaal werkt. Meer info over onze cookies: privacyverklaring. Hier kun je je keuze achteraf ook altijd aanpassen.