Antwoorden op veelgestelde vragen

Wat moet ik doen als ik een klacht heb?

Je kunt jouw klacht telefonisch en schriftelijk indienen. Heb je je klacht telefonisch gemeld? Dan zullen we vaak vragen of je deze ook nog schriftelijk wilt aanmelden. Omschrijf duidelijk wat jouw klacht is en wat je van Makelaarsland verwacht. Vergeet niet je eigen gegevens te vermelden zoals jouw naam, adresgegevens, e-mailadres en telefoonnummer.

De e-mail stuur je naar:

info@makelaarsland.nl
o.v.v. ‘Klacht’

En een brief naar:

Makelaarsland Nederland B.V.
Keesomstraat 16B
1821 BS Alkmaar
o.v.v. ‘Klacht’

Bekijk hier de uitgebreide klachtenprocedure.

‘Ja, ik wil deze video kijken!’, denkt je natuurlijk. Klik dan op de knop Akkoord.

Hiermee plaats je automatisch de cookies van het niveau ‘Compleet’, waardoor onze site optimaal werkt. Meer info over onze cookies: privacyverklaring. Hier kun je je keuze achteraf ook altijd aanpassen.